شرایط و سوالات پیش از رزرو جلسه

سیمیاروم مشاوران متخصص را در حوزه­ های متفاوت روانشناسی گرد هم آورده است و شما با مشاهده رزومه آن­ها از طریق لینک زیر

https://simiaroom.com/counselor

می‌توانید با توجه به زمینه تخصصی­شان انتخاب کنید.

بله با مراجعه به سایت سیمیاروم در قسمت نظرات کاربران، می‌توانید تجربه افراد را در استفاده از خدمات سیمیاروم مشاهده کنید.

شما می­توانید با مراجعه به صفحه­ ای که لینک آن در این قسمت درج شده است، به دنبال پاسخ سوال خود باشید و در غیر این صورت با کارشناسان سیمیاروم تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

ask.simiaroom.com

شما می­توانید از روش­های زیر با سیمیاروم در ارتباط باشید:

این وبسایت برای حل مسائل بسیار اورژانسی، طراحی نشده است. لذا در شرایطی که تشخیص روانشناسان سایت بر حاد بودن بیماری باشد، مراجعه‌ حضوری به سایر روانشناسان و استفاده از دیگر سرویس‌های اورژانسی به بیمار توصیه خواهد شد. برای دیدن اورژانس­های اطراف محل زندگی خود به لینک زیر مراجعه کنید.

simiaroom.com/تلفن-های-اورژانسی-حوزه-سلامت-روان/

بعد از استفاده از جلسه اول مشاوره، بنا به تشخیص مشاور سیمیاروم، تعداد جلسات مناسب برای تکمیل درمان به شما اعلام خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به آن، مناسب­ترین پکیج را تهیه کنید.

بعد از ثبت نام و ورود اطلاعات توسط شما در سایت سیمیاروم وهمچنین پرداخت مبلغ، مشاور شما توسط تیم تخصصی سیمیاروم و با توجه به موضوع مشاوره و در نظر گرفتن پارامترهای ترجیحی شما انتخاب می شود و ظرف 24 ساعت آینده به شما اطلاع داده خواهد شد.

خیر. انتخاب مشاور با توجه به موضوع مشاوره شما و حوزه تخصصی مشاوران، توسط تیم تخصصی سیمیاروم انجام می­شود و زمان مشاوره به شما اطلاع رسانی می گردد. در صورتی که برای برگزاری جلسات، مشاور خاصی را مد نظر دارید، پس از ثبت سفارش می توانید به سیمیاروم اعلام نمایید تا در انتخاب مشاور شما در نظر گرفته شود.

به این دلیل که سیمیاروم در اروپا ثبت شده است، امکان این وجود دارد که نامه ه­ای به بیمه مربوط ارسال کند؛ اما این که بیمه شما این خدمات را پشتیبانی می­کند یا نه، باید از بیمه خود سوال کنید.

پرداخت به دو روش کارت اعتباری و آفلاین انجام می­شود: پرداخت از طریق کارت اعتباری و درگاه paypal تابع قوانین paypal  است و بلافاصله بعد از پرداخت می‌توانید درخواست جلسه بدهید. در حالت آفلاین شما از طریق درگاه بانکی خودتان، پول را به حساب شرکت سیمیاروم در اروپا واریز می کنید و اطلاعات پرداختتان را در قسمت پرداخت آفلاین وارد می‌کنید. بعد از آن باید منتظر بمانید تا واحد مالی تاییدیه دریافت وجه را در پنل به شما اعلام کند تا شما قادر به ثبت درخواست جلسه باشید.

شما بعد از کلیک روی دکمه رزرو وقت مشاوره به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و می‌توانید هزینه مربوط به جلسات انتخابی را (در صورت خاموش بودن فیلترشکن بر حسب ریال دیده و) به صورت آنلاین پرداخت کنید.

گرفتن اطلاعات شخصی، جزو فرم­های استاندارد تراپی در سراسر جهان است و در این وبسایت به منظور داشتن ارتباطی موثر به اطلاعاتی نظیر سوابق مراجعه به پزشک یا درمانگر، شماره‌ تماس مراجعه‌کننده و یکی از اقوام یا نزدیکانش که در شرایط اضطرار بتوان با آنها تماس گرفت، نیاز است. تمامی این اطلاعات و اطلاعات دیگری که مراجعه‌کننده در اختیار درمانگر قرار می‌دهد تنها در این وبسایت ذخیره می‌شوند و صرفاً برای افزایش استمرار و فایده‌ جلسات مشاوره از آنها استفاده می‌شود.

بله شما می‌توانید مراحل ثبت نام را خودتان انجام دهید و هنگام تماس با شما جهت هماهنگی زمان مشاوره، اطلاعات فرد مورد نظرتان را به کارشناس ما بدهید تا هماهنگی­ها انجام شود.