30 فروردین 1403
تماشای فیلم های مستهجن و راهکارهایی برای حل

تماشای فیلم های مستهجن توسط همسر


خانه » مشاوره خانواده » تماشای فیلم های مستهجن توسط همسر

تماشای فیلم های مستهجن توسط همسر یکی از موضوعاتی است که زندگی مشترک را با مشکل مواجه می کند. برای برخی از زوجین، تماشای پورن قابل قبول است، در حالی که برای برخی دیگر نوعی خیانت محسوب می شود.

زنی که مخالف دیدن فیلم مستهجن است، اگر چنین چیزی را از همسر خود کشف کند، دچار احساس خشم، طرد، ناامیدی و بی اعتمادی می شود. احساس خشم او زمانی شدیدتر می شود که همسرش تماشای فیلم های مستهجن را برای شروع رابطه جنسی با او انجام دهد.

مشکل تماشای فیلم های مستهجن توسط همسر:

بسیاری از زنان تماشای فیلم های مستهجن توسط همسر را نوعی خیانت، توهین و تحقیر می دانند، در حالی که مردان دلیل خشم همسرشان و اطلاق خیانت به آن را درک نمی کنند.

تماشای فیلم های مستهجن می تواند به سرعت به شکلی ناسالم و اعتیاد آور تبدیل شود. اعتیاد به فیلم های مستهجن بسیار مخرب است و با اعتیاد به مواد مخدر مقایسه می شود.

پیش مشاره سیمیاروم

تعریف پورنوگرافی:

پورنوگرافی به طور معمول به محتوایی مانند مجلات، عکس ها، ویدئوها، فیلم ها و وب سایت های اینترنتی گفته می شود که افراد را به شیوه ای جنسی به تصویر می کشند.

نشانه های اعتیاد به فیلم های مستهجن:

نشانه واضح اعتیاد به پورنوگرافی فقدان رابطه جنسی در ازدواج است. نشانه های زیادی وجود دارد که تماشای فیلم های مستهجن توسط همسر شما از خط قرمز رد شده است:

  • انکار مداوم با وجود شواهد واضح
  • خودارضایی افراطی
  • ناتوانی در توقف تماشای فیلم ها و تصاویر مستهجن
  • نادیده گرفتن خانواده، همسر، شغل، عادت ها و دیگر مسئولیت های مهم
  • رد کردن حرف زدن درباره موضوع
  • از دست دادن علاقه به برقراری رابطه جنسی با همسر
  • دروغگویی در مورد تماشای محتوای مستهجن
  • اختلالات خلقی
  • بیدار ماندن در شب و صرف زمان زیاد با کامپیوتر و تلفن همراه
  • تغییر مداوم رمز عبور تلفن همراه و لپ تاپ
  • نیاز به حریم شخصی بیش از حد برای استفاده از وسایل الکترونیک
  • وجود فایل های متعدد پرنوگرافی

 

راهکارهای حل مشکل تماشای فیلم های مستهجن توسط همسر:

همسرتان چقدر درگیر تماشای محتوانی جنسی شده است؟

تمایل به تماشای محتوای جنسی در بسیاری از مردان، حتی زنان، رایج است. کنجکاوی یکی از دلایل تمایل به این رفتار است. پیش از آنکه کشف این موضوع باعث درهم ریختگی روان شما شود، ابتدا سعی کنید میزان وابستگی همسرتان به محتوای جنسی را کشف کنید. آیا صرفا یک کنجکاوی موقت است که برطرف می شود یا شدت وابستگی او به حدی است که به کمک روانشناس نیاز دارد؟

با همسرتان حرف بزنید:

اول از همه، از او سوال کنید. ممکن است از پذیرفتن آن خجالت زده بشود یا دعوای وحشتناکی را شروع کند. ابتدا باید مشخص شود چه چیزی باعث شده است که او رو به تماشای محتوای مستهجن بیاورد. در بسیاری از موارد، چنین چیزی اصلا ارتباطی با شما ندارد پس موضوع را شخصی ندانید. آیا فکر می کند دیدن این محتوا اصلا مشکلی ندارد؟ اگر این طور است، در مورد احساس خود در این مورد از او سوال کنید. سعی کنید در آرامش احساسات و دیدگاه خود را نسبت به این موضوع با او در میان بگذارید. اجازه دهید بداند که شاید این موضوع برای او مسئله مهمی نیست، اما برای شما یک مشکل مهم است که در نهایت به مشکل او نیز تبدیل می شود. از او بپرسید می داند تاثیر تماشای فیلم های مستهجن توسط همسر در زندگی مشترک چیست؟

پریود مردانه یا عارضه بدخلقی مردانه چیست؟

بسیاری از مردان علاقه دارند که اعتیاد خود به محتوای مستهجن را ترک کنند، اما نمی دانند چطور این چرخه شرم و حس گناه پس از آن را از بین ببرند. شرم و گناه باعث می شود که او نتواند در این مورد با کسی حرف بزند و در این چرخه معیوب گیر می کند. با حرف زدن با همسرتان، می توانید تنها کسی باشید که در این مورد با او حرف می زند و اولین گام را در مسیر بهبودی بردارید.

محکوم نکنید، همدلی کنید:

به یاد داشته باشید که هر کسی مشکلات رفتاری و نقاط ضعفی دارد. دوست دارید وقتی اشتباهی انجام می دهید او با شما چطور رفتار کند؟ آیا دوست دارید با شما خشن، منتقدانه و عصبانی رفتار کند؟ یا دوست دارید با شما همدلی کند، شما را درک کند و در کنار شما برای حل مشکل همکاری کند؟ او همسر شماست و از پشتیبانی شما نفع می برد. به خاطر تماشای محتوای جنسی، به او حس بدی ندهید.

پیش مشاره سیمیاروم

از او در مورد ریشه مشکل و گام هایی که باید برای رفع مشکل برداشت سوال کنید:

اجازه دهید همسرتان خودش مشکل را کشف کند و به ایده هایی برای حل مشکل برسد. در این صورت، احساس می کند به جای آنکه برای او مادری می کنید یا کنترلش می کنید، مسئولیت دارد و می تواند اوضاع را مدیریت کند. سعی کنید تا جای ممکن به او گوش دهید و با او همدلی کنید. به جای نظر دادن، از او سوال کنید. سوال کردن باعث جلب اعتماد می شود.

چه عواملی باعث گرایش همسرتان به تماشای محتوای جنسی می شود؟

آیا دوستانش او را ترغیب به این کار کرده اند؟ آیا تنهایی و بیکاری موجب این گرایش شده است؟ پس خلوت شبانه یا روزانه او را با حضور خود پر کنید، اوقات فراغت شادی را برای او فراهم کنید، در جمع های خانوادگی و دوستانه شرکت کنید و رابطه عاطفی خود و همسرتان را تقویت کنید.

مسئولیت خود را در ارتباط با تماشای فیلم های مستهجن توسط همسرتان قبول کنید:

آیا تمایل همسرتان به تماشای محتوای جنسی به دلیل پایین بودن میل جنسی شماست؟ آیا شور جنسی در رابطه شما از بین رفته است؟ با مراجعه به یک درمانگر جنسی می توانید تکنیک های عشق ورزی را فرا بگیرید و هر دو در کنار هم به توافق بیشتر در مورد شکل و دفعات رابطه جنسی برسید. اگر کاهش میل جنسی شما به دلیل مصرف دارو یا ابتلا به یک بیماری زمینه ای است، با پزشک در این مورد مشورت کنید.

گذشته وی را بررسی کنید:

آشنایی زودهنگام فرد با مسائل جنسی و بلوغ جنسی زودرس می تواند عاملی برای اعتیاد به محتوای جنسی باشد. تداوم این اعتیاد باعث می شود که میل و رغبت فرد به برقراری رابطه با همسرش کاهش یابد یا برای شروع رابطه جنسی با او به تماشای محتوای جنسی نیاز داشته باشد. اگر متوجه چنین مواردی در همسر خود شدید، باید رفتارها و گذشته همسرتان را با یک روانشناس در میان بگذارید.

| مطالعه مطلب جامع “سکس تراپی (سکس درمانی | روانشناسی جنسی) و هر آنچه باید در مورد آن بدانید” حتما به شما پیشنهاد میشود |

[block id=”khanevade”]

2.5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها