8 فروردین 1403
خواسته های مردان از زنان چیست

خواسته های مردان از زنان


خانه » مشاوره زناشویی » خواسته های مردان از زنان

جای تعجب نیست که رابطه جنسی برای مردان از اهمیت زیادی برخوردار است. اغلب اوقات، مردان قبول دارند که این خواسته شماره یک در فهرست خواسته های مردان از زنان در ازدواج است. با این حال، خواسته های دیگری نیز به غیر از رابطه جنسی وجود دارد.


برای مشاوره آنلاین ازدواج با روانشناسان سیمیاروم کلیک کنید


مردان همیشه خواسته هایشان را به همسرشان نمی گویند، و بسیاری از آنها افکار و احساساتشان را برای خود نگه می دارند. برای مثال، بسیاری از مردان حتی اگر همسرشان درآمد بالایی داشته باشد، در تامین مالی او احساس مسئولیت می کنند.

خواسته های مردان از زنان:

احساس:

در حالی که رابطه جنسی برای مردان از اهمیت زیادی برخوردار است، بسیاری از آنها به دنبال رابطه عاطفی نیز هستند. گرفتن دست همسرتان در جمع، فرستادن پیام های عاشقانه، ماساژ دادن شانه ها نشان دهنده علاقه شما به همسرتان است.

راه های ساده ای مانند ابراز علاقه به همسرتان، خوشحال کردن و خنداندن او، عشوه گری، بوسه های ناگهانی، همدلی و همدردی با او از راه های ابراز علاقه به مردان است.

باور به توانایی های او:

برای بسیاری از مردان مراقبت و حفاظت از عزیزانشان مهم است. تایید قدرت و توانایی ها یکی از خواسته های مردان از زنان است. به همسر خود نشان دهید که به مهارت ها و توانایی های او باور دارید. تشویق شما برای او بسیار اهمیت دارد.

مهم ترین کاری که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که به او حس مرد بودن بدهید، نه یک پسر بچه که باید مراقبش باشید. شما همسر او هستید، نه مادرش. به او اعتماد کنید و حس مسئولیتش در رابطه با خودتان را تایید کنید.

درک کردن:

مردان نیاز دارند شما آنها را بفهمید .آنها به منطقی بودن و حل مسئله علاقه دارند. این یک ارزش است و تعادلی بین مرد و زن برقرار می کند که اغلب عاطفی تر است و به احساسات خود بیشتر توجه می کند.

یکی از راه های نشان دادن درک نسبت به یکدیگر حرف زدن با هم است. هر روز حداقل 20 دقیقه در مورد امور روزانه با یکدیگر حرف بزنید. این می تواند شامل سختی های طول روز، اتفاقات مهم یا راهکارهای مورد نیاز برای حل مشکل شود. اگر همسرتان دچار مشکلی شده است، شرایط او را درک کنید و تلاش کنید با همفکری و همدلی به او در رفع مشکل کمک کنید.

 از دیگر خواسته های مردان از زنان، تحسین و تایید است:

بسیاری از مردان از تحسین شدن لذت می برند. اما در این کار افراط نکنید. به جای اینکه تحسین کردن را به کاری تکراری و هر روزه تبدیل کنید، آن را در طول هفته و هر بار به روشی جدید انجام دهید.

به همسرتان نشان دهید که سخت کوشی او در تامین زندگی را تحسین می کنید.

از او به خاطر مراقبت از خانواده تشکر کنید.

به همسرتان بگویید که لباس جدیدش به او می آید.

او را ببوسید و بگویید که شخصیتش را می ستایید.

| مطالعه مطلب “تشکر از همسر و تاثیرات آن در زندگی” به شما پیشنهاد میشود |

 

دلایل ترک کردن ناگهانی همسر

پذیرش:

پذیرش هر آنچه که هست و تلاش نکردن برای تغییر دادن او یکی از خواسته های مردان از زنان است. زمانی که زنان سعی می کنند همسر خود را تغییر دهند، مردان عصبانی می شوند. اگر مسئله در مورد سلامت یا ایمنی اوست قابل درک است، اما ویژگی های ظاهری قابل بحث نیستند.

به نواقص ظاهری همسر خود اشاره نکنید و او را بی قید و شرط دوست بدارید.

 پذیرش یکدیگر را به همان صورت که هستید یاد بگیرید.

تفاوت های خود با همسرتان را درک کنید.

در بحث های دو نفره، به همسرتان حق مخالفت با نظر خودتان را بدهید.

کمتر حرف زدن:

اگر همسرتان خسته است، درگیری فکری دارد یا صرفا تمایلی به حرف زدن ندارد، او را مجبور نکنید. زنان گاهی پر حرف می شوند، بنابراین بهتر است در برابر وسوسه پرحرفی با همسرتان مقاومت کنید. خود را از طرق دیگر برای مثال حرف زدن با یک دوست، اعضای خانواده، یا ابراز خویشتن از طریق هنر، خاطره نویسی یا گرداندن یک وبلاگ تخلیه کنید.

ارتباط اهمیت دارد، بنابراین اگر زمانی نیاز به حرف زدن و صمیمی شدن با همسرتان دارید، مطمئن شوید که او نیز سرحال است. اگر گرفتار است یا مشغولیت فکری دارد، زمان دیگری را برای حرف زدن انتخاب کنید. با این روش، به تدریج او را نیز به بیشتر حرف زدن ترغیب خواهید کرد.

احترام یکی دیگر از خواسته های مردان از زنان است:

عشق و رابطه گرم با احترام شروع می شود. گوش دادن به صحبت های مرد، تحقیر نکردن افکار و نظرات او، پشت چشم نازک نکردن در بحث ها و به طور کلی مثبت بودن و حرف زدن محترمانه از خواسته های مردان از زنان است. بحث های خود را به تنش های دو نفره محدود کنید و در دعواها به خانواده یکدیگر توهین نکنید.

تنهایی:

مردان گاهی به زمانی برای تنها بودن نیاز دارند تا دوباره آماده پیوستن به دیگران و برقراری ارتباط شوند.

زمانی که همسرتان وارد خانه می شود، بلافاصله شروع به حرف زدن از روز خود، به خصوص غر زدن نکنید. کمی به او فرصت دهید تا آرامش پیدا کند. لازم نیست تمام تعطیلات را در کنار والدینتان بگذرانید. برخی از روزهای تعطیل را صرفا به استراحت کردن و آرامش اختصاص دهید.

اعتماد:

اعتماد برای موفقیت ازدواج ضروری است. زوج با صادق بودن با یکدیگر، ارتباط دو طرفه و یادگیری بحث منصفانه یک رابطه سالم بر پایه اعتماد را می سازند. اعتماد سازی زمان می برد. در طول سالیان، هر دو طرف یاد می گیرند که به تعهدات خود پایبند باشند و رابطه شفاف و سالمی را با همسر خود داشته باشند. اگر دچار شک، تردید و دودلی در مورد رفتارهای همسر خود هستید، در این مورد با او صحبت کنید، شفاف سازی کنید و از یک مشاور کمک بگیرید.

همراهی:

در بهترین حالت، همسرتان نه تنها معشوق شما، که باید دوست شما باشد. دوستی و همراهی در طول سالیان، همراهی در روزهای سخت و حل مشکلات در کنار یکدیگر از خواسته های مردان از زنان است.

ازدواج با بهترین دوستتان به این معنی است که باید مراقب نحوه حرف زدن خود باشید، به او توجه کنید و گاهی برای یکدیگر فداکاری کنید. استفاده از کلمات مهربانانه را تمرین کنید و هر روز عشق خود را به او نشان دهید. به جای رفتن به خرید یا گذراندن وقت با دوستان خود، گاهی او را در تفریح مورد علاقه اش همراهی کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها