17 فروردین 1403
چطور روانشناس ایرانی در کانادا پیدا کنم؟

مشاوره روانشناس ایرانی در کانادا


خانه » روانشناسی مهاجرت » مشاوره روانشناس ایرانی در کانادا

فرقی نمی‌کند که به تازگی مهاجرت کرده یا سال‌ها در کانادا زندگی کرده باشید؛ مراجعه به روان‌شناس همیشه با یک چالش همراه خواهد بود: یک دکتر روان‌شناس ایرانی در کانادا پیدا کنم یا با یک روان‌شناس خارجی مشاوره داشته باشم؟

روان‌شناس ایرانی یا کانادایی؟ به کدام یک مراجعه کنیم؟

برای گرفتن بهترین نتیجه از جلسات مشاوره بهتر است که روان‌شناس شما ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

دانش و تجربه مشاور

این که مشاور شما دارای یک رزومه قوی و معتبر باشد از ابتدایی‌ترین مسائلی است که باید قبل از مشاوره بررسی کنید. همچنین تجربه او بسیار اهمیت دارد؛ به خصوص در زمینه مشاوره‌ای که می‌خواهید انجام دهید. اما علاوه بر این‌ها اگر شما قرار است با یک مشاور صحبت کنید، بهتر است بدانید او نسبت به مسائل شما چقدر انعطاف پذیر است؟ آیا او درک می‌کند که شما پس از مهاجرت چگونه با مسائل مختلف درگیر می‌شوید یا با آن‌ها کنار می‌آیید؟ آیا مشاور شما به ارزش‌ها و باورهای شما احترام می‌گذارد یا اصلا آن‌ها را درک می‌کند؟

آشنایی با فرهنگ شما

آشنایی یک مشاور با فرهنگ و زبان شما کمک می‌کند که او بتواند همدلی بیشتری با شما داشته باشد. همدلی یک مشاور روانشناس به معنی مهارت و قدرت درک احساسات مراجع است. این موضوع مستلزم این است که مشاور بتواند یک رابطه صمیمانه و امن با مراجع برقرار کند تا بتواند روی مراجع اثر بگذارد. آیا این بدون درک باورهای شما که از کودکی با آن‌ها رشد کرده‌اید، ممکن است؟

در دسترس بودن

برای پیدا کردن یک مشاور که بتوانید با او ارتباط برقرار کنید، چندکیلومتر باید رانندگی کنید؟ آیا او از بین چند روانشناس انتخاب شده یا تنها گزینه شما برای انتخاب بوده است؟ برای این که بتوانید با یک روانشناس ایرانی در اتاوا یا دیگر شهرهای کانادا جلسه داشته باشید، بهتر است از گزینه مشاوره آنلاین استفاده کنید تا در زمان و هزینه رفت و آمد خود صرفه جویی کنید.

آشنایی با مهاجرت و فرهنگ کشور مقصد

در صورتی که مشاور با فرهنگ و قوانین کشور میزبان آشنایی داشته باشد، مشکلات مراجع را بهتر درک می‌کند و در نتیجه جلسات مشاوره موثرتر خواهد بود. یک دکتر روانشناس ایرانی در کاناده باشد یا نه و با فرهنگ کشوری که در آن ساکن هستید آشنا باشد، می‌تواند به شما کمک بیشتری بکند.

حوزه‌های مشاوره روانشناسان ایرانی در کانادا

مشاوره فردی با روانشناس ایرانی در کانادا

هر جای جهان که هستید، صحبت با یک مشاور می‌تواند علاوه بر ارتقای سلامت روان شما به پیشرفت فردی شما کمک کند. مشاوره فردی شامل درمان اضطراب، استرس، افسردگی و اختلالات شخصیتی می‌شود و علاوه بر این روی موفقیت و پیشرفت شخصی هر فرد تمرکز می‌کند.

مشاوره خانواده با روانشناس ایرانی در کانادا

فرقی نمی‌کند که فرد با خانواده مهاجرت کرده باشد یا خانواده او هنوز در ایران باشند؛ مشکلات خانوادگی ممکن است با فاصله چند کیلومتری هم روی زندگی هر فرد تأثیر داشته باشد. برای حل اختلافات و مشکلات خانوادگی، مشاوره خانواده با یک روانشناس ایرانی که با فرهنگ خانواده‌های ایرانی آشنایی بیشتری دارد، می‌تواند کمک بیشتری بکند. علاوه بر این گاهی مشکلات خانوادگی با خانواده‌ای از فرهنگی دیگر خواهد بود که یک مشاور با تجربه در این زمینه یاری رسان است.

مشاوره ازدواج با روانشناس ایرانی در کانادا

ازدواج چه بعد از مهاجرت انجام شود، چه قبل آن و چه با فردی ایرانی باشد یا با فردی از یک فرهنگ دیگر، همیشه همراه چالش‌هایی است یا نیاز به آمادگی‌هایی دارد. مشاوره ازدواج با توجه به داده‌هایی که از زوجین در اختیار دارد، سعی در راهنمایی برای گرفتن بهترین تصمیم دارد تا ازدواج برای هر دو طرف مفید باشد.

تفاوت های فرهنگی مهاجران در محل کار

مشاوره کودک با روانشناس ایرانی در کانادا

تربیت فرزند یک مقوله پیچیده است که نیاز به یادگیری مهارت‌های متفاوتی دارد. حالا اگر فرزند شما قرار باشد در یک فرهنگ دیگر رشد کند، این مهارت‌ها ضروری‌تر و پیچیده‌تر خواهند شد. جلسات مشاوره کودک باعث می‌شود که هم والدین روش‌های درست تربیتی را تمرین کرده و هم کوکان و نوجوانان در زمینه احساسات، ارتباطات حانوادگی، دوستی‌ها و رفتارهای اجتماعی به درک بیشتری رسیده و رشد سالمی را تجربه کنند.

روانشناسی مهاجرت در کانادا

علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد، خود مهاجرت ممکن است چالش‌ها و دغدغه‌هایی را به همراه داشته باشد که موجب نگرانی، تردید یا انزوا شوند. به همین دلیل یک روانشناس ایرانی در کانادا که تجربه مهاجرت هم دارد یا با مقوله مهاجرت و مشکلات آن آشنایی دارد، در پذیرش و حل برخی از مشکلات می‌تواند کمک کند.

بهترین روانشناس ایرانی در کانادا کیست؟

روان‌شناسان ایرانی در کدام شهرهای کانادا به ایرانیان مشاوره می‌دهند؟

کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان در سال‌های اخیر به ویژه برای ایراناین بوده است. سالانه چندهزار نفر از ایرانیان با مقاصد مختلف مثل تحصیلی و شغلی به این کشور مهاجرت می‌کنند. شهرهایی که ایرانیان برای زندگی در آن در نظر می‌گیرند عبارتند از تورنتو، ونکوور، مونترال، اتاوا و کلگری.
پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در ونکوور یا یک روانشناس ایرانی در مونترال به دلیل وجود فرهنگ‌های متفاوت ضروری است و ممکن است کار خیلی سختی نباشد؛ اما برای مشاوره با متناسب‌ترین مشاور که به آسانی در دسترس باشد، مشاوره آنلاین گزینه مناسبی است.
همچنین پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در اتاوا یا روانشناس ایرانی در کلگری نیز ممکن است یکی از دغدغه‌های مهم مهاجران به کانادا باشد. زیرا این شهر مقصدی محبوب برای دانشجویان و تاجران است.
بهترین راه برای پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا پرس و جو از دوستان و آشنایان یا مطالعه در اینترنت است که حتی مشاوران ایرانی ساکن کانادا هم ممکن است خدمات مشاوره آنلاین داشته باشند.


اگر به دنبال مشاوره با روانشناس ایرانی در کالیفرنیا هستید، کلیک کنید


سیمیاروم برای مشاوره با روانشناسان ایرانی در کانادا چه خدمتی ارائه می‌دهد؟

همانطور که گفتیم مشاوره آنلاین بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال روانشناس ایرانی در کانادا هستند؛ اما نگرانی‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد. برای مثال ترس از نتیجه بخش نبودن جلسات آنلاین. این موضوع بسیار طبیعی است. سیمیاروم به دلیل شناختی که از موقعیت افراد مهاجر ایرانی دارد، روی انتخاب مشاوران حساسیت زیادی به خرج داده، هر جلسه نظر سنجی از مراجعان خود انجام داده، بهترین تیم پشتیبانی را برای پاسخگویی و امکان بازگشت وجه در صورت نارضایتی را نیز در نظر گرفته است.
همچنین ممکن است نگران اختلافات زمانی باشید که در این مورد سیستم پاسخگویی شبانه نیز در سیمیاروم فراهم است و همچنین برگزاری جلسات با هماهنگی قبلی و طبق ساعات ترجیحی شما برنامه ریزی می‌شود.
علاوه بر این هزینه مشاوره با روانشناس ایرانی در کانادا ممکن است آن قدر زیاد باشد که فرد از پس آن برنیاید؛ اما با استفاده از خدمات سیمیاروم مبلغی بسیار کمتر در مقایسه با کلینیک‌های کانادیی پرداخت خواهد کرد؛ اما کیفیت جلسات به همان میزان دلخواه خواهد بود.

مشاوران سیمیاروم با دوری از تعصبات قومی و نژادپرستانه، آگاهی از ارزش‌ها و فرهنگ‌های یک ایرانی، درک تفاوت‌های فرهنگی، هم‌زبانی، تجربه زندگی در خارج از کشور و دانش و تجربه بالا در زمینه کاری خود بهترین گزینه برای مشاوره در کانادا هستند.
برای رزرو وقت مشاوره با مشاوران سیمیاروم کافی است وارد صفحات هر کدام از روان‌درمانگران شده و رزومه آن‌ها را مطالعه کنیدیا موضوع مشاوره خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته تا بهترین مشاور ممکن را به شما معرفی کنند.

4.7/5 - (4 امتیاز)
Share
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها