شرایط و قوانین سیمیاروم

همراه عزیز

متشکریم که به سیمیاروم اعتماد کردید. خواهشمندیم پیش از رزرو جلسات، شرایط و ضوابط مربوط به مشاوره آنلاین در سیمیاروم را با دقت مطالعه کنید.

  1. آشنایی با اصول و حقوق متقابل: برای شروع جلسات، تمامی مراجعه‌کنندگان و درمانگران موظف هستند که اصول اخلاقی و حقوق متقابل خود را در جلسه مشاوره بدانند. ما این مجموعه اصول و حقوق را تهیه کرده و در اختیار هر دو خواهیم گذاشت؛ اما می‌توانید از طریق این لینک هم به آن دسترسی داشته باشید.
  1. انتخاب مشاور و زمان مشاوره:

برای انتخاب مناسب‌ترین مشاور، تیم تخصصی ما در جلسات پیش مشاوره، همراه شما خواهد بود. در این جلسه 15 دقیقه‌ای که با یکی از متخصصان ارزیابی و ارجاع خواهید داشت، متناسب با نوع مساله و ترجیحات شما، راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب تراپیست یا مسیر درمانی صورت خواهد گرفت؛ اما در نهایت انتخاب و تصمیم نهایی با خود شماست.

3 . ارزیابی و سنجش کیفیت:

دپارتمان QA سیمیاروم همواره از ابتدا تا انتهای جلسات در دسترس شما خواهد بود و شما می‌توانید در قالب ایمیل یا پیام، نظرات خود را منتقل کنید. همچنین اگر در روند جلسات، دچار چالشی شدید، می‌توانید به صورت مستقیم و محرمانه با این دپارتمان در ارتباط باشید.

۴ . موارد اضطراری:

این پلتفرم برای حل مسائل اورژانسی و در لحظه به وجود نیامده است؛ لذا در شرایطی که تشخیص ارزیاب یا درمانگر سیمیاروم بر اورژانسی بودن شرایط باشد، مراجعه حضوری و استفاده از خدمات اورژانسی محل سکونت، پیشنهاد می‌شود.

۵ . پرداخت:

رزرو قطعی جلسات، زمانی انجام می‌شود که هزینه پرداخت شده باشد. توجه داشته باشید که پرداخت‌ها باید با هماهنگی تیم پشتیبانی انجام شود؛ لذا سیمیاروم مسئولیتی در برابر وجوهی که به هر شکل دیگر پرداخت شده‌اند، نخواهد داشت.

۶. کنسل کردن جلسه یا تغییر زمان: 

  • برای انتقال زمان جلسه به زمان دیگر بدون کسر هزینه، باید حتما تا 24 ساعت قبل از شروع جلسه، این موضوع به مسئول هماهنگی جلسات (پشتیبان) اطلاع داده شود.
  • تغییر زمان بدون کسر هزینه (با اطلاع رسانی پیش از 24 ساعت) تنها دو بار ممکن است.
  • در صورتی که تغییر زمان جلسه کمتر از 24 ساعت از زمان جلسه اطلاع داده شود، جلسه شما کنسل شده و مبلغی بازگردانده نمی‌شود.