30 فروردین 1403
روانشناس ایرانی در آمریکا

روانشناس ایرانی در آمریکا


خانه » مهارت های زندگی » روانشناس ایرانی در آمریکا

اگر در جستجوی یک روانشناس ایرانی در آمریکا هستید، این مطلب می‌تواند شما را در پیدا کردن بهترین روانشناسان ایرانی در دسترس شما راهنمایی کند. ما بر این موضوع واقف هستیم دور بودن شما از کشور و هم زبان‌هایتان ممکن است کمی چالش برانگیز باشد؛ چرا که زندگی در جایی که در آن به دنیا آمده‌اید هم به اندازه کافی پیچیده هست و بودن در یک کشور دیگر این پیچیدگی را کمی بیشتر می‌کند.
مهاجرت شما تصمیمی است که گرفته‌اید که می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. حالا که این تصمیم را گرفته‌اید در هر مقطعی از زندگی خود هستید، تصمیمات دیگری را هم پیش رو خواهید داشت که ممکن است در اولویت بندی یا حل برخی مسائل کمی سردرگم شده باشید و این دلیلی جز بودن شما در یک محیط جدید ندارد. موضوعاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد، طبیعی است و لازم نیست نگران باشید. این موضوعات می‌تواند مربوط به رابطه عاطفی، اختلافات فرهنگی، مرور خاطرات گذشته، دوری از عزیزان، ادامه تحصیل، انتخاب شغل، تربیت فرزند، ازدواج یا رابطه جنسی باشد.

در هر موردی که مسأله‌ای داشته باشید، بودن یک مشاور روانشناس می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. روانشناسان بسیاری در آمریکا هستند که می‌توانید با آن‌ها ارتباط بگیرید؛ اما آیا برای شما راحت است که با یک دکتر روانشناس غیر هم زبان که با فرهنگ شما نیز آشنایی ندارد، صحبت کنید؟ و آیا روانشناسان فارسی زبان در نزدیکی محل اقامت شما هستند؟

روانشناس ایرانی مقیم آمریکا

به جای این که به دنبال یک روانشناس ایرانی مقیم آمریکا (کالیفرنیا، تگزاس ، فلوریدا، واشنگتن،…) باشید، با روانشناسان ایرانی در سراسر دنیا به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. این روانشناسان را می‌توانید از وبسایت‌های ایرانی مخصوص مشاوره آنلاین پیدا کنید؛ اما اگر به دنبال برترین روانشناسان و روانپزشکان هستید که سابقه بالایی داشته و رزومه علمی برتری دارند، مشاوره آنلاین سیمیاروم می‌تواند اولین انتخاب شما باشد؛ چرا که سیمیاروم مشاوران خود را از میان اساتید روانشناسی و روانپزشکی برتر کشور گزینش کرده و پل ارتباطی بین شما و آن‌ها شده است.

 

هزینه ویزیت روانشناس ایرانی در آمریکا (کالیفرنیا، ویرجینیا و …)

علاوه بر مواردی که پیش از این گفتیم، حتی اگر شما در کشور محل سکونت خود بتوانید با یک روانشناس ایرانی هم ارتباط بگیرید و کیلومترها رانندگی کنید تا به مطب او برسید، هزینه این مشاوره بی شک از هزینه‌ای که برای مشاوره آنلاین با یک دکتر روانشناس متخصص ایرانی می‌پردازید بیشتر خواهد بود. در این راستا سعی ما بر این بوده، علاوه بر درج هزینه تک جلسه، پکیج‌های مشاوره‌ای را نیز در نظر بگیریم تا بتوانید مقرون به صرفه‌تر از محل سکونتتان یک مشاوره آنلاین داشته باشید. این یعنی به آسانی می‌توانید مثلا با یک روانشناس ایرانی در نیویورک مشاوره داشته باشید.

پیش مشاره سیمیاروم

مشاوره فردی با روانشناس ایرانی در آمریکا (نیوجرسی، واشنگتن و …)

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، چالش‌هایی که شما پیش رو دارید، بسیار طبیعی است و ممکن است گاهی دچار احساساتی مثل سردرگمی، دلتنگی، ناراحتی و خشم شده باشید که انرژی روزانه، بهره وری تحصیلی و شغلی، اشتیاق برای برقراری ارتباط با دیگران یا حتی کیفیت خواب شما را کاهش داده باشد.

10 تکنیک هنری برای کاهش استرس

مشاوره فردی در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند که ریشه احساسات اخیرتان که با آن‌ها درگیر شده‌اید را پیدا کند. این ممکن است از طریق تست‌ها یا تمرین‌هایی صورت گیرد. از این طریق تمامی مسائل شما که مربوط به مهاجرت شما هست یا نیست، بررسی شده و به ارائه راه حل‌هایی پرداخته می‌شود.
اگر این موضوعات در مشاوره فردی بررسی شده و راه حلی هم برای آن ارائه شود، در بسیاری از زمینه‌های دیگر زندگی خود نیز احساس موفقیت و پیشرفت خواهید داشت. ما برای دسترسی آسان شما به روانشناس ایرانی در آمریکا، مشاوره فردی سیمیاروم را پیشنهاد می‌کنیم که با بهترین دکترهای روانشناس و روانپزشک ایرانی در ارتباط باشید.

مشاوره ازدواج با روانشناس ایرانی در آمریکا

چه در ایران ازدواج کرده و بعد مهاجرت کرده باشید، چه در شرف ازدواج بوده‌اید که مهاجرت کرده‌اید و چه در کشور مقصد قصد ازدواج پیدا کرده‌اید، برای تصمیم گیری بهتر است با یک روانشناس صحبت کنید. این روانشناس اگر با پیشینه فرهنگی، مذهبی و خانوادگی شما آشنا باشد، می‌تواند کمک مؤثرتری به شما بکند.
رزرو جلسه با یک روانشناس در آمریکا برای مشاوره ازدواج ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد. ولی مشاوران متخصص در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده در سیمیاروم به راحتی در دسترس شما هستند.

مشاور خانواده در نیویورک

مشاوره خانواده با روانشناس ایرانی در آمریکا

مشاور خانواده در آمریکا

مشاوره خانواده در هر جای جهان به مشکلات خانوادگی می‌پردازد و سعی بر آموزش تکنیک‌هایی دارد که یک خانواده به طور صحیح و مسالمت آمیز با هم در ارتباط باشند. اگر به طور مثال روانشناس در نیویورک باشد و شما بخواهید از هرجای آمریکا به او مراجعه کنید، هم هزینه زیادی باید بپردازید و هم زمان زیادی بگذارید و از همه مهم تر، شما در آمریکا هستید و خانواده شما در ایران و این ضرورت مشاوره آنلاین به زبان فارسی را می‌رساند. مشاوران سیمیاروم از با سابقه‌ترین مشاوران در زمینه مسائل خانوادگی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا با خانواده خود ارتباطی مؤثر داشته باشید.

مشاوره کودک و نوجوان با روانشناس ایرانی در آمریکا

اگر بعد از به دنیا آمدن فرزندتان مهاجرت کرده یا حتی بعد از مهاجرت، صاحب فرزند شده‌اید، تربیت صحیح او یک پروسه مهم و حیاتی است که جزو وظایف شماست. از طریق سیمیاروم می‌توانید با برترین مشاوران در زمینه مشاوره کودک و نوجوان مشاوره داشته باشید.
ویژگی یک روانشناس خوب برای افرادی که مهاجرت کرده‌اند:

  • تعصبات قومی و نژادپرستانه را کنار بگذارد.
  • به ارزش‌های فرهنگی و خانوادگی مراجعه کننده توجه داشته باشد.
  • با درک تفاوت‌ها تلاش کند که زندگی شخص را بهبود ببخشد.
  • در عین توجه به فرهنگ شخصی به ایجاد هویت مشترک با مردم کشور مقصد نیز کمک کند.
  • با فرهنگ و زبان مراجعه کننده آشنایی داشته باشد.
  • توانایی و تجربه بالایی در به کارگیری انواع تکنیک‌های به روز برای تشخیص و درمان داشته باشد.

برای رزرو وقت مشاوره با بهترین روانشناس ایرانی در کانادا کلیک کنید

پیش مشاره سیمیاروم

چالش‌های مهاجرت
مهاجرت عبارت است از مواجه‌ شدن ناگهانی با پدیده‌های جدید و غیر منتظره که ممکن است به فرد مهاجر شوک بزرگی وارد کند. عمده مشکلاتی که پس از مهاجرت رخ می‌دهند، عبارتند از:
چالش های مهاجرت
اطلاعات بیشتر در مورد روانشناسی مهاجرت

مشاوره با مشاوران روانشناس ایرانی سیمیاروم

برای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین سیمیاروم، این اطمینان را به شما می‌دهیم که اگر به دنبال مشاور فارسی زبان در آمریکا یا هر جای دیگر دنیا هستید، برترین روانشناسان و روانپزشکان ایرانی را در سیمیاروم گرد هم آورده‌ایم تا با یک ارتباط امن و آسان بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید.

چطور از جلسات تراپی بهترین نتیجه را بگیریم؟

4.4/5 - (5 امتیاز)
Share
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها