30 فروردین 1403

مشاوره آنلاین با دکتر روانشناس ایرانی در آلمان


خانه » عمومی » مشاوره آنلاین با دکتر روانشناس ایرانی در آلمان

مهاجرت دغدغه‌های خاص خودش را دارد و یکی از این مسائل ممکن است مربوط به سلامت جسم و روان شما باشد. یک پزشک با تخصص خود در هرجای دنیا می‌تواند به افراد با فرهنگ‌های مختلف کمک کند. اگر شما به مشاوره روانشناسی نیاز داشته باشید، به کدام مشاور مراجعه می‌کنید؟ روانشناس آلمانی یا روانشناس ایرانی در آلمان؟

روانشناس ایرانی یا آلمانی؟ به کدام یک برای مشاوره مراجعه کنیم؟

طبق تحقیقات روانشناسی و آمارهایی که از نتایج تراپی به دست آمده است، مشاوره با یک دکتر روانشناس ایرانی در آلمان بهتر از مشاوره با روانشناس آلمانی است. دلیل این موضوع این است که هر کس برای صحبت کردن درباره خصوصی‌ترین مسائل و عمیق‌ترین احساساتش ترجیح می‌دهد به زبان مادری صحبت کند.

علاوه بر زبان، نقش فرهنگ نیز خیلی مهم است. اگر روانشناس از فرهنگی که شما در آن رشد کرده‌اید، مطلع نباشد، بسیار سخت‌تر می‌تواند به درک مشکلات و مسائل شما برسد.

اتحاد درمانی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های موفقیت در مشاوره روانشناسی است. این اتحاد درمانی حاصل ارتباط خوب مشاور با درمانجو است. حال اگر پیشینه فرهنگی و زبان این دو با هم مشترک باشد، احتمال ایجاد اتحاد درمانی چند برابر خواهد شد. به همین دلیل مراجعه به روانشناس ایرانی در آلمان مفیدتر از مشاوره با روانشناس آلمانی خواهد بود.


برای مشاوره با بهترین روانشناسان ایرانی در ترکیه کلیک کنید


اگر به دنبال مشاوره در آلمان هستید، روانشناس ایرانی در برلین، هامبورگ، فرانکفورت یا کلن پیدا کنید. مشخصات دیگری که باید برای پیدا کردن یک روانشناس خوب به آن توجه کنید، عبارتند از:

دانش و تجربه

داشتن یک رزومه معتبر و تجربه درمانی بسیار مهم است. شما باید قبل از مراجعه به مشاور خود تمام این موارد را به دقت بررسی کنید.

اطلاعات به روز

اعتبار علمی و تجربه چندساله در زمینه مشاوره مهم است؛ اما کافی نیست. روانشناس شما باید فردی باشد که دانش خود را به صورت مداوم به روز رسانی کند تا از تمام روش‌های درمانی نوین اطلاع داشته باشد.


برای رزرو جلسه مشاوره با روانشناس ایرانی در امریکا کلیک کنید


حس همدلی

اگر روانشناس شما نگاه از بالا به پایین به شما داشته باشد، نمی‌تواند شما را یاری کند. حس همدلی یک روانشناس مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در روند مشاوره است.

عدم قضاوت

اگر در جریان مشاوره به شما برچسبی زده شود یا احساسات و رفتارهای شما مورد قضاوت قرار بگیرد، آن مشاوره نتایج خوبی نخواهد داشت.

مشاوره با روانشناس ایرانی در آلمان بهتر است یا روانشناس آلمانی؟

روانشناسان ایرانی در آلمان چه حوزه‌هایی، مشاوره ارائه می‌دهند؟

روانشناسان ایرانی در آلمان در زمینه‌های مختلفی مشاوره ارائه می‌دهند. این حوزه‌های مشاوره عبارتند از:

درمان استرس

مهاجرت استرس‌های خاص خودش را دارد و از شایع‌ترین این استرس‌ها می‌توان به استرس پس از سانحه PTSD اشاره کرد. این نوع استرس نیاز به کمک تخصصی دارد و یک روانشناس ایرانی در آلمان می‌تواند به شما کمک کند.

درمان افسردگی

اگر بعد از شروع زندگی در آلمان احساس تنهایی، انزوا، لذت نبردن از زندگی و غمگینی دارید، ممکن است در آستانه شکل گیری افسردگی باشید. برای پیشگیری بهتر است با یک روانشناس متخصص در زمینه درمان افسردگی صحبت کنید.

دروغگویی بیمارگونه و روش برخورد با آن

زوج درمانی

شما چه در آلمان ازدواج کرده باشید، چه قبل از مهاجرتتان متاهل بوده‌اید یا با یک فرد آلمانی ازدواج کرده باشید، مشاوره زوج درمانی در آلمان به حل اختلافات شما کمک خواهد کرد. به خصوص اگر روانشناس ایرانی داشته باشید که با مقوله مهاجرت و فرهنگ آلمان نیز آشناست.

مشاوره فردی

برای مراجعه به روانشناس، نیازی نیست منتظر این باشید که مشکلی پی بیاید؛ شاید به پیشرفت شغلی و تحصیلی نیاز دارید یا لازم می‌دانید که برخی از مهارت‌های زندگی را در خود تقویت کنید. مشاوره روانشناسی فردی با روانشناس ایرانی در آلمان به شما کمک خواهد کرد که زندگی سالم‌تر و هدفمندتری داشته باشید.

مشاوره خانواده

مشکلات خانوادگی ممکن است با فاصله چند کیلومتری هم روی زندگی شما تأثیر داشته باشد. برای حل اختلافات و مشکلات خانوادگی، مشاوره با یک روانشناس ایرانی که با فرهنگ خانواده‌های ایرانی آشنایی بیشتری دارد، بدون شک بیشتر از مشاوره با روانشناسان آلمانی اثر دارد. حتی اگر نیاز باشد که شما با اعضای خانواده خود در جلسات حضور داشته باشید، مشاوره آنلاین خانواده با روانشناس ایرانی بهترین گزینه خواهد بود.

مشاوره ازدواج

شما چه تصمیم داشته باشید با یک فرد ایرانی در آلمان ازدواج کنید یا با یک فرد آلمانی، مشاوره پیش از ازدواج کمک می‌کند مسیر هموارتری را طی کنید و چه بهتر که این مشاور با شما و شالوده فرهنگی شما آشنا باشد تا بهتر شما را راهنمایی کند.

مشاوره کودک و نوجوان

تربیت فرزند در هر جای جهان که باشید، یک مقوله پیچیده است و نیاز به آمادگی‌هایی دارد. اگر با فرزند خود مهاجرت کرده‌اید، ممکن است قرار گرفتن او در یک محیط جدید چالش‌هایی را ایجاد کند یا اگر فرزند خود را در آلمان به دنیا آورده‌اید و می‌خواهید او با مولفه‌های فرهنگی ایران نیز آشنایی داشته باشد، مشاوره کودک و نوجوان بهترین راه است.

روانشناسی مهاجرت در آلمان

علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد، مهاجرت می‌تواند استرس‌هایی را به شما تحمیل کند که روی مدیریت و برنامه‌ریزی زندگی شما اثر داشته باشد. یک روانشناس ایرانی در مونیخ یا اشتوتگارت یا در هر جای آلمان، کمک می‌کند این استرس‌ها را پشت سر بگذارید.

چطور یک روانشناس ایرانی در برلین پیدا کنم؟

روانشناسان ایرانی در کدام مناطق آلمان به ایرانیان مشاوره می‌دهند؟

اگر به دنبال مشاوره با یک دکتر روانشناس ایرانی در اسن، بوخوم، آخن یا هر شهر دیگری در آلمان هستید، روانشناسان زیادی وجود دارند؛ اما برای این که کیفیت این مشاوره‌ها تضمین شده باشد، پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی استفاده کنید.

در این صورت فرقی ندارد که از دورتموند، هایدلبرگ، هانوفر، برمن، دوسلدورف یا بن دنبال روانشناس ایرانی هستید، روانشناس ایرانی در کل آلمان به صورت آنلاین در دسترس شماست.


برای مشاوره با بهترین روانشناسان ایرانی در کانادا کلیک کنید


خدمات مشاوره با روانشناسان ایرانی در آلمان در سیمیاروم

سیمیاروم نخستین سرویس ارائه دهنده مشاوره آنلاین به ایرانیان خارج از کشور است که با توجه به اختلافات زمانی ایران و اروپا و گرد هم آوردن بیش از 50 استاد روانشناسی از ایران، سرویسی را فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی در منزل یا محل کار خود، یک مشاوره روانشناسی با کیفیت داشته باشید.

مشاوران سیمیاروم در زمینه‌های مشاوره‌ای که ذکر کردیم، تخصص دارند و شما می‌توانید با رزرو وقت مشاوره، با صحبت با کارشناسان سیمیاروم به مناسب‌ترین روانشناس ایرانی برای مساله خود متصل شوید. همچنین امکان این وجود دارد که مشاور را خود شما انتخاب کرده و در روند درمان هم هر زمان احساس کردید نیاز به تغییر مشاور دارید، درخواست تغییر روانشناس دهید.

4/5 - (3 امتیاز)
Share
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها