26 اردیبهشت 1403
بهترین روانشناسان در ایران

بهترین روانشناسان ایران


خانه » عمومی » بهترین روانشناسان ایران

بهترین روانشناسان ایران را از کجا می‌توانیم بشناسیم؟

مشاوره روانشناسی و روانپزشکی سال‌هاست که در ایران رونق گرفته است و بسیاری از مشاوران ایرانی جزو انجمن‌های روانشناسی جهانی هستند و میزان اعتبار آن‌ها بسیار بالاست. بهترین روانشناسان ایران را می‌توان از طریق اینترنت یا جستجوی نامشان پیدا کرد. انواع مشاوره‌هایی که در این میان انجام می‌گیرد، مشاوره حضوری، تصویری، تلفنی و متنی است.

مشاوره آنلاین با بهترین روانشناسان

همانطور که گفتیم با توجه به پیشرفت عصر دیجیتال و مشغله‌های متعدد مردم و همچنین قوانین وضع شده به علت شیوع بیماری کرونا برای فاصله گذاری اجتماعی، مشاوره آنلاین خواستار بیشتری پیدا کرده است.

با توجه به موارد ذکر شده و این که در دنیای امروز روانشناسی آنلاین به دلیل اهمیتی که همه مردم جهان برای زمان خود قائل هستند، رشد فراوانی داشته و از سوی کارشناسان نیز مورد تأیید قرار گرفته است. مزایایی که مشاوره آنلاین می‌تواند داشته باشد، عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی به بهترین روانشناسان ( زیرا ممکن است به دلیل تعداد بالای درمانجوهای این روانشناسان، امکان رزرو وقت حضوری وجود نداشته باشد یا خیلی به تعویق بیفتد).
  • پرداخت هزینه کمتر نسبت به مشاوره با روانشناس در آلمان یا در آمریکا یا دیگر کشورها
  • بیان راحت افکار واحساسات بدون احساس شرم
  • امکان گفتگو با روانشناس بیش از یک بار در هفته
  • امکان محرمانه و ناشناس ماندن اطلاعات درمانجو

دسترسی ایرانیان خارج از کشور به بهترین مشاوران

بیش از سه دهه است که هرساله حدود یک میلیون نفر به آمریکا مهاجرت می‌کنند. مهاجرت شاید در لغت ساده به نظر برسد؛ اما برای کسی که این روند را تجربه می‌کند مستلزم جدایی از زادگاه و اعضای خانواده، تغییر آداب و رسوم، ورود به فرهنگ غریبه، تغییر زبان، تغییر شغل و… است که می‌تواند آغازی برای ایجاد یا تشدید اختلالات روانی باشد و سلامت روان فرد را به خطر بیاندازد، اختلالاتی مانند اضطراب، افسردگی، سوء مصرف مواد، خودکشی و… .

با تمام نکاتی که پیش‌تر ذکر شد، نکته دیگر این است که با توجه به افزایش تعداد افرادی که از ایران به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند، نیاز به روانشناسی که با فرهنگ آن‌ها آشنا باشد، به زبان مادری‌شان سخن بگوید و در دسترس باشد، دغدغه مهمی است. برای مثال پیدا کردن روانشناس در آلمان یا روانشناس در آمریکا، برای کسی که به این کشورها مهاجرت کرده است، کار سختی نیست؛ اما باید توجه داشت که آیا روانشناس فارسی زبان در آلمان و آمریکا نیز به راحتی قابل دسترس هستند یا خیر.

اشتغال، ادامه تحصیل، تأسیس شرکت، وارد شدن در یک رابطه عاشقانه، طلاق و چندین مورد دیگر ممکن است برای هر مهاجری اتفاق بیفتد که به علت دوری از خانواده و کشور خود، وضعیت حادتری هم می‌تواند پیدا کند و این همان نیاز به بهترین روانشناسان در دسترس را ایجاد می‌کند. همه این موارد باعث شکل گیری مفهومی به نام روانشناسی مهاجرت شده‌اند.

حقایق و آمارهای روانشناسی و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

ویژگی‌های بهترین روانشناس

  • توانایی نتیجه گیری درست بر اساس داده‌های فردی، خانوادگی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فرد را دارا باشد.
  • در استفاده از شیوه­ های درمانی در جلسات مشاوره انعطاف پذیر است.
  • انتظارات مراجع و خودش و اهداف را تعیین کند.
  • درباره روند مشاوره واضح صحبت کند.
  • شنونده خوبی باشد.
  • مراجع را قضاوت نکند.
  • محیط جلسات تراپی را در کمال آرامش برای راحتی مراجع نگه دارد.
  • روابط خصوصی با مراجع برقرار نکند.
  • در تشخیص و درمان عجله نکند.
  • تعصبات قومی و نژاد پرستی را کنار بگذارد.
  • ارزش‌های فرهنگی و خانوادگی درمانجو را بررسی کند و بشناسد.
  • توانایی درک تفاوت سبک زندگی را داشته باشد.

بهترین روانشناسان ایران در سیمیاروم

سیمیاروم تعدادی از بهترین روانشناسان در ایران را گرد هم آورده است تا با تخصص خود به فارسی زبانان اقصی نقاط جهان خدمترسانی کنند. آن‌ها سعی دارند با داشتن چند امتیاز تجربه، مهارت، آگاهی، همزبانی و هم فرهنگی به مهاجران فارسی زبان مشاوره ارائه داده و همچنین جلساتی را با ایرانیان داخل کشور که به هر علت مایل به انجام مشاوره حضوری نیستند، برگزار نمایند.

مزایا و کیفیت مشاوره آنلاین در سیمیاروم

همانطور که پیش از این گفتیم، در سیمیاروم متخصصان از بین بهترین روانشناسان در ایران به دقت گزینش می‌شوند و سابقه علمی، تجربی و درمانی آن‌ها به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین تمام جلسات تصویری انجام شده تا مشاور ارتباط واضح‌تری با درمانجو داشته باشد و تمام این مراحل توسط کارشناسان سیمیاروم نظرسنجی و تحلیل می‌شوند تا با بهترین کیفیت ارائه شوند.

هزینه‌های مشاوره آنلاین با بهترین روانشناسان ایران در سیمیاروم نسبت به کشورهای دیگر به طور مثال آلمان و آمریکا، بسیار پایین‌تر است و مراجعان می‌توانند با صرف هزینه کمتر از مشاوره مفیدتری بهره مند گردند. همچنین باید توجه داشته باشید که تمامی درگاه‌های پرداخت بین المللی در سیمیاروم امن بوده و در داخل کشور نیز هزینه‌ جلسات به صورت ریالی محاسبه می‌گردد.

راهنمای رزرو وقت مشاوره آنلاین با بهترین روانشناسان ایران در سیمیاروم

شما می‌توانید با رجوع به صفحه مشاوران که در منوی صفحه اصلی موجود است، با روانشناسان سیمیاروم و رزومه علمی آن‌ها آشنا شوید و سپس با کلیک بر روی رزرو وقت مشاوره در صفحه اصلی و ثبت نام، سپس تعیین موضوع مشاوره و زمان‌های ممکن برای برگزاری و پرداخت هزینه منتظر اطلاع رسانی کارشناسان ما در کمتر 24 ساعت باشید. همچنین به صورت مستقیم با کلیک بر روی یکی از پکیج‌های مشاوره، به صفحه ثبت نام و پرداخت و رزرو وقت منتقل شوید.

با آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها