18 اردیبهشت 1403
به دختر بودن خود افتخار کنید

به دختر بودن خود افتخار کنید


خانه » مشاوره » به دختر بودن خود افتخار کنید

آیا از دختر بودن خود راضی هستید؟ اگر این طور است، از خواندن این متن شادتر می شوید. اگر این طور نیست، با خواندن این متن باید بیشتر از گذشته از زن بودن خود راضی باشید. به دختر بودن خود افتخار کنید چرا که شما به جنسیتی تعلق دارید که با ویژگی های منحصر به فرد متعددی به دنیا آمده و پرورش یافته اید.

چرا باید به دختر بودن خود افتخار کنید و بابت آن خدا را شکر کنید؟

شما حس همدردی بیشتری دارید:

زنان به طور طبیعی همدردی، همدلی، مهربانی و صبوری بیشتری دارند. انها می توانند درد و رنج دیگران را درک کنند و آنها را آرام کنند. هیچ دردی نیست که زیر نوازش پر مهر یک زن آرام نگیرد.

شما به لحاظ احساسی قوی تر هستید پس به دختر بودن خود افتخار کنید:

زنان در مقایسه با مردان به لحاظ احساسی قوی تر هستند. از سن پایین، دختران با انواع مشکلات درونی و خارجی رو به رو می شوند که آنها را به لحاظ احساسی قوی تر می کند. این قابلیت به زنان اجازه می دهد قدرت رویارویی با هر چالشی را داشته باشند.

شما می توانید چند کار را با هم انجام دهید:

زنان قابلیت آن را دارند که همزمان چند کار را با هم به انجام برسانند و به چند چیز فکر کنند. زنان می توانند قلمرو خود را سازماندهی کنند، یک امپراطوری را به طور موفقیت آمیز اداره کنند و ملت های دیگر را تحت سلطه دربیاورند. در عین حال که به احساس و نیازهای خود اشراف دارند، می دانند که خانواده در لحظه به چه چیزی نیاز دارد و اولویت هر یک از اعضای خانواده چیست. به دختر بودن خود افتخار کنید چون شما می توانید به همان دقت که تکالیف خود را انجام می دهید، به موسیقی هم گوش دهید و همزمان حواستان به امور اطرافتان هم باشد. همین چند کاره بودن مغز شماست که نسل بشر را تا به امروز تداوم بخشیده است.

پیش مشاره سیمیاروم

به دختر بودن خود افتخار کنید چون شما ستون خانواده هستید:

شاید از شما به موجودی ظریف و ضعیف یاد شود. اما همین حضور ظریف و لطیف شماست که به خانه گرما بخشیده و به اطرافیانتان قدرت رویارویی با مشکلات را داده است. تعداد زنان سرپرست خانوار بیشتر از مردان تک والدی است. تعداد زنانی که در مواقع بحران می توانند با شعله وجود خود خانواده را گرد هم نگه دارند بیشتر است. به دختر بودن خود افتخار کنید چون شما به نحوی برنامه ریزی شده اید که از خانواده و اطرافیان خود حمایت کنید.

زیبایی شما دنیا را خیره کرده است پس به دختر بودن خود افتخار کنید:

زنان به طور طبیعی زیباتر از جنس مخالف خود هستند. با کمی مراقبت از پوست و بدن و پوشیدن لباس های رنگارنگ، زیبایی شما چشم ها را به طرف خود می کشد. لباس های زیبا و اکسسوری های ظریف همراه هر زنی است.

خجالت کشیدن و کمرویی و 8 راهکار برای خجالتی ها

 

 

چگونه به دختر بودن خود افتخار کنید و از آن بیشتر لذت ببرید:

نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و از آنها درس بگیرید:

به یاد داشته باشید شما دارای نقطه ضعف هستید، نه به خاطر دختر بودنتان بلکه به خاطر انسان بودنتان. می توانید از نقاظ ضعف خود درس بگیرید و به جای سوگواری برای کارهایی که نمی توانید انجام دهید، گامی در جهت بهبود توانایی های خود بردارید.

اجازه ندهید کلیشه ها شما را شکست دهند:

زنان ضعیف تر و پایین تر از مردان در نظر گرفته می شوند، اما این کلیشه ها فقط برچسب های بی معنی هستند و نباید مانعی برای پیشرفت و دستیابی به اهدافتان شوند. به عنوان یک دختر، شما باید درک بهتری از خود داشته باشید چرا که با احساساتتان بیشتر در تماس هستید.

کنترل زندگی خود را به دست بگیرید و کاری را که باید انجام دهید:

اجازه ندهید دیگران به جای شما حرف بزنند و برای شما تصمیم بگیرند. به دختر بودن خود افتخار کنید و برای خود استانداردهایی تعریف کنید و آنقدر اعتماد به نفس داشته باشید که انتظارات ناعادلانه را شکست دهید.

برای مثال، نقش شما در یک رابطه عاشقانه نباید پر کردن زمان های خالی فرد مقابل باشد. شما لایق دریافت عشق و محبت درست به همان مقداری هستید که آن را ابراز می کنید.

پیش مشاره سیمیاروم

هیچ چیز فراتر از توانایی های شما نیست:

وقتی خواسته ای دارید، اجازه ندهید زن بودن مانعی برای آن به شمار رود. به عنوان یک زن، به لحاظ روانی و عاطفی، توانایی انجام هر کاری را دارید که اراده کنید. فکر خود را به شیوه ای مثبت تربیت کنید تا اهداف غیرممکن را برای شما ممکن کند. اگر کسی به شما می گوید که هدفی برای شما بیش از حد جاه طلبانه است، به او ثابت کنید که اشتباه می کند.

گاهی عشق و علاقه به شما آسیب می زند:

زنان قوی نیز گریه می کنند و این اصلا ایرادی ندارد. گاهی رابطه با دیگران به بن بست می خورد. یک دختر قوی بودن اصلا به این معنی نیست که نباید بشکنید و گریه کنید.

اجازه ندهید صرفا به خاطر دختر بودن، شما را ضعیف بخوانند:

زنان همیشه به عنوان قربانی به تصویر کشیده شده اند. اما تعداد زنان قوی در تمام موقعیت ها و پست ها در جهان امروز این تصویر را به چالش کشیده است. به دختر بودن خود افتخار کنید چرا که شما نیز مانند آنان این توانایی را دارید که محدودیت ها را از بین ببرید و مرزها را در هم بشکنید.

اجازه ندهید شما را ساکت کنند:

افکار خود را ابراز کنید و در مورد آنچه می گویید اعتماد به نفس داشته باشید. بسیاری از افراد تصور می کنند زنان موجوداتی احساسی هستند و حرف هایشان بر اساس منطق نیست. اما واقعیت این است که شما متخصص درک امور و افراد در سطحی عمیق تر هستید. توانایی برقراری ارتباط با احساس و عواطف خود و دیگران باعث می شود که بهتر فکر کنید و دید واقع گرایانه تری نسبت به دنیا داشته باشید. اجازه ندهید با کلیشه احساساتی بودن قدرت ابراز نظر را از شما بگیرند.

امروز وقت آن است که به دنیا نشان دهید شما دیگر قربانی نیستید. حتی آن دختر رویابافی که منتظر شاهزاده ای با اسب سفید است تا او را به خوشبختی برساند، هم نیستید. شما زنی هستید که خود خوشبختی اش را می سازد و برای این کار به سوار شدن بر اسب سفید هیچ کس نیاز ندارد. به دختر بودن خود افتخار کنید و به دنیا نشان دهید که شما می توانید هر غیر ممکنی را ممکن کنید.

| مطالعه مطلب “تربیت دختر قوی” به شما پیشنهاد می شود |

[block id=”fardi”]

2.5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها