7 اردیبهشت 1403
چطور یک روانشناس ایرانی قابل اعتماد در اروپا پیدا کنم؟

مشاوره با روانشناس ایرانی در اروپا | هلند، پاریس و سوئد و وین


خانه » عمومی » مشاوره با روانشناس ایرانی در اروپا | هلند، پاریس و سوئد و وین

روند مهاجرت، مساله ساده‌ای نیست و ما بر این واقف هستیم که شما ممکن است به همراه مسائلی بار سفر را بسته یا بعد از مهاجرت دچار مشکلاتی شده باشید که صحبت با یک روانشناس بتواند ذهن شما را آرام‌تر کند. پیدا کردن روانشناس در اروپا کار سختی نیست؛ اما آیا شما می‌خواهید با یک روانشناس اروپایی مشاوره داشته باشید یا یک روانشناس ایرانی؟

روانشناس ایرانی یا اروپایی؟ کدام یک برای مشاوره بهتر است؟

برای این که شما از جلسات خود بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است به چند ویژگی در روانشناس خود دقت کنید. این عوامل فاکتورهای مهمی هستند تا شما مطمئن شوید راه درستی را در پیش گرفته‌اید:

دانش و تجربه

این موضوع که برای شما مسلم است که قبل از مراجعه به هر مرکز درمانی یا روانشناسی، باید رزومه درمانگر خود را به صورت دقیق بررسی کنید. علاوه بر مدارک تحصیلی، به تجربه او نیز باید دقت کنید که آیا در این زمینه که شما قرار است بابت آن مشاوره بگیرید، به صورت تخصصی تجربه دارد یا خیر.

علاوه بر این این مشاور چقدر تجربه در مشاوره با افرادی دارد که ملیت آن‌ها با شما یکی است یا چقدر توانایی در صحبت به زبان فارسی دارد یا حتی چقدر به فرهنگ ایرانی آشناست.

آشنایی با فرهنگ

آشنایی با فرهنگ و زبان شما کمک می‌کند که مشاور شما بتواند درک بهتری از مسائل و خاطرات شما داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود زمان جلسات خود را به توضیح ابهامات نپردازید و راحت صحبت کنید.


برای رزرو جلسه با مشاور خانواده در امریکا کلیک کنید


دسترسی آسان

بر فرض که شما یک مشاور آشنا با فرهنگ و زبان ایران یا حتی به طور مثال یک روانشناس ایرانی در اتریش پیدا کردید، اگر شما در شهر یا کشوری دیگر باشید، چه؟ هزینه و زمان رفت و آمد شما ممکن است چند برابر جلسات شما باشد. پس شاید مشاوره آنلاین با یک روانشناس ایرانی برای شما پیشنهاد خوبی باشد.

روانشناس ایرانی متخصص در مشاوره فردی در اروپا

روانشناسان ایرانی در اروپا در چه حوزه‌هایی مشاوره ارائه می‌کنند؟

اگر شما همراه خانواده به انگلیس ، ایتالیا یا هر کشور اروپایی دیگری مهاجرت کرده باشید، مسائل و مشکلاتتان با کسی که به تنهایی مهاجرت کرده است، متفاوت خواهد بود. به همین دلیل نیاز است که روانشناس ایرانی مناسب با مساله خود را انتخاب کنید تا راهنمایی‌های مفیدتری دریافت کنید.


برای مشاوره با بهترین روانشناس ایرانی در ترکیه و دیگر شهرهای ترکیه کلیک کنید


مشاوره فردی

ممکن است سکونت شما در یک محیط جدید و معاشرت با انسان‌هایی از یک فرهنگ دیگر یا حتی مسائلی که از قبل از مهاجرت با آن درگیر بوده‌اید، نیاز شما را برای مشاوره فردی در اروپا بیشتر کرده باشد. گرچه مشاوره فردی علاوه بر درمان، اهدافی مانند تقویت اعتماد به نفس، افزایش بهره‌وری شغلی و تحصیلی یا تقویت مهارت‌های ارتباطی را نیز دنبال می‌کند.

مشاوره روانشناسی فردی با تراپیست ایرانی در اروپا کمک می‌کند ریشه احساسات ناخوشایند امروزتان را بشناسید و در محیط جدید راحت‌تر زندگی کنید. بیش از 50 مشاور برتر در زمینه مشاوره فردی در سیمیاروم مشغول فعالیت هستند که به راحتی می‌توانید از آلمان، فرانسه، ایتالیا یا بلژیک به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

مشاور ازدواج در اروپا

ازدواج در هرصورتی و در هر کشوری، مقوله پیچیده‌ای است و روانشناسان متخصص د زمینه پیش از ازدواج تا امروز نقش تعیین کننده‌ای در این مورد داشته‌اند. اگر شما در ایران ازدواج کرده و بعد به اروپا مهاجرت کرده‌اید، اگر در سوئد یا هلند یا هر جایی از اروپا با یک فرد غیر ایرانی قصد ازدواج دارید یا حتی با یک فرد ایرانی، مشاوره پیش از ازدواج با یک روانشناس ایرانی کمک می‌کند که تصمیمات بهتری بگیرید؛ چرا که با پیشینه فرهنگی شما آشنایی بهتری دارد.

روانشناسان سیمیاروم که به صورت آنلاین در دسترس شما هستند، اغلب ساکن کشورهای اروپایی بوده یا مدتی را در فرانسه، بلژیک، ایتالیا و … زندگی کرده‌اند و به همین دلیل می‌توانند به شما برای شروع یک ازدواج با نشاط و سالم در کشوری دیگر کمک کنند.

مشاوره خانواده در اروپا

به طور مثال اگر ساکن وین هستید و خانواده شما در تهران حضور دارند یا به همراه خانواده در لندن زندگی می‌کنید، ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد یا مشکلاتی پیش آمده باشد که حل کردن آن‌ها نیاز به مهارت‌ها و تکنیک‌هایی داشته باشد و تنهای مشاوره خانواده است که می‌تواند در این زمینه کمک کند.

راهنمای خلاقانه برای آرامش ذهن

این که چطور از پاریس یا استامبول هزینه‌های خانواده در ایران را مدیریت کنید یا چطور از راه دور با آن‌ها به طور صحیحی ارتباط داشته باشید، مسائلی است که در مشاوره روانشناسی خانواده می‌توانید به آن رسیدگی کنید.

مشاوره کودک و نوجوان در اروپا

تربیت فرزند در تهران، پاریس یا آمستردام یا هر جای دیگری، نیاز به دانشی دارد که ممکن است هر پدر و مادری از آن بهره‌مند نباشند و به ویژه اگر فرزند اولشان باشد، نیاز است که برای تربیت فرزند به خصوص در کشورهای دیگر با یک مشاور کودک و نوجوان صحبت کنید.

مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی را از کدام پلتفرم دریافت کنم؟

روانشناسان ایرانی در کدام کشورهای اروپایی به ایرانیان مشاوره می‌دهند؟

روانشناسان ایرانی در ایتالیا، نروژ، بلژیک، فرانسه، سوئد، انگلستان حضور دارند و در زمینه‌های متفاوتی مشاوره ارائه می‌دهند؛ اما برای این که در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و در وین، لندن، استامبول، گوتنبرگ، منچستر یا هر شهر دیگری در اروپا ساکن هستید، مشاوره آنلاین بهترین راه برای ارتباط با یک دکتر روانشناس ایرانی حرفه‌ای است.

  • روانشناس ایرانی در هلند

طبق داده‌های آماری، بیش از حدود ۳۱ هزار ایرانی تا امروز به هلند مهاجرت کرده‌اند که اکثر آن‌ها در آمستردام سکونت دارند.
تعداد روانشناسان ایرانی مقیم هلند نسبت به این جمعیت آنقدر زیاد نیست و شما اگر ساکن شهرهای آمستردام، روتردام، لاهه، بردا یا… هستید، برای ارتباط با روانشناس متخصص ایرانی کافی است تا با سیمیاروم در ارتباط باشید. تمام تلاش ما این است که شما را به یک تراپیست ایرانی مقیم هلند متصل کنیم و اگر این هم اتفاق نیفتاد، به صورت آنلاین با برترین روانشناسان در ارتباط خواهید بود.

  • روانشناس ایرانی در سوئد

مشکلات مهاجرت به طور عمومی و در میان تمام ملیت‌ها تقریبا شبیه به هم است؛ اما گاهی ساده‌ترین تفاوت‌ها بین کشور مبدأ و مقصد هم می‌تواند مساله ایجاد کند. شما که در کشور سوئد ساکن هستید، احتمالا اختلاف دمای زیاد با ایران را تجربه کرده‌اید و ممکن است سرمای آنجا برای شما طاقت‌فرسا باشد.

به طور کلی اگر در گوتنبرگ، استکهلم یا هر شهر دیگری از سوئد اقامت دارید، دسترسی به روانشناس آن هم روانشناس ایرانی در سوئد ممکن است دشوار باشد. بهتر است از طریق پلتفرم‌های آنلاین به این مساله رسیدگی کنید. سیمیاروم با روانشناسان ماهر همیشه همراه شماست.

  • روانشناس ایرانی در وین/ اتریش

کیفیت بالای سطح زندگی در اتریش باعث شده است که بسیاری از ایرانیان سالانه به این کشور مهاجرت کنند؛ اما فارغ از کشوری که به آن مهاجرت کرده‌ایم، برخی مسائل بعد از مهاجرت به ویژه اگر تنها باشیم، پررنگ‌تر می‌شوند؛ برای مثال: دلتنگی، افسردگی، مسائل روابط عاطفی، مشکل ارتباط با خانواده، تروماهای کودکی یا حتی مواجهه با سوگ.

به یاد داشته باشید که شما لازم نیست که همه این مسیر را تنها طی کنید. سعی کنید از همراهی یک روانشناس کمک بگیرید و اگر تمایل دارید که با یک روانشناس ایرانی در وین یا شهرهای دیگر اتریش، مشاوره داشته باشید، سیمیاروم همواره همراه شماست.

  • روانشناس ایرانی در لندن

همانطور که می‌دانید تعداد ایرانی‌های ساکن لندن بسیار زیاد است. روانشناسی در انگلیس به شدت مورد توجه قرار گرفته و از این بابت می‌توان خدمات با کیفیتی را خواستار شد؛ اما مسأله اصلی زبان است.

اگر به تازگی به انگلیس مهاجرت کرده‌اید و احساس می‌کنید که بهتر است با یک روانشناس ایرانی مشاوره داشته باشید، فرقی نمی‌کند که ساکن لندن، آکسفورد، بیرمنگام، منچستر یا… هستید، سیمیاروم تا امروز به بیش از ۱۰۰۰ ایرانی ساکن انگلیس خدمات با کیفیت ارائه داده است.

  • روانشناس ایرانی در بلژیک

فرقی نمی‌کند که اگر در بروکسل، آنتورپ یا شهرهای دیگر بلژیک زندگی می‌کنید، اگر نیازمند بهره گیری از خدمات روانشناسی هستید، سیمیاروم به صورت آنلاین در دسترس شماست.

احتمالا به دلیل چند زبانی موجود در بلژیک دچار چالش‌های ارتباطی شده باشید یا در غیر این صورت ممکن است بعد از مهاجرت به بلژیک برای شما مسائلی به وجود آمده باشد که نیاز به همراهی یک مشاور داشته باشید. ما سال‌هاست که در این زمینه فعالیت داریم و به ایرانیان خارج از کشور خدمات آنلاین روانشناسی ارائه می‌دهیم.


برای مشاوره با بهترین روانشناس ایرانی در تورنتو و دیگر شهرهای کانادا کلیک کنید


مشاوره با مشاوران روانشناس ایرانی سیمیاروم

مشاوران سیمیاروم از میان برترین اساتید روانشناسی و روان‌پزشکی کشور انتخاب شده‌اند که طی گذر از مراحل مختلف گزینش و تایید توسط هیات تخصصی، به لیست مشاوران اضافه می‌شوند.

این روانشناسان ایرانی یا تجربه مهاجرت داشته یا خود ساکن کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند و از این لحاظ به طور کامل با زندگی در خارج از کشور آشنایی دارند. علاوه بر این در سیمیاروم شما می‌توانید با یک مشاوره مختصر کوتاه با کارشناس روانشناسی، مناسب‌ترین روانشناس را با مساله خود پیدا کنید و با تهیه پکیج‌ها، هزینه کمتری را نسبت به مراجعه حضوری بپردازید. برای رزرو وقت مشاوره از طریق لینک زیر اقدام کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)
Share
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها