23 اسفند 1402
نگاه جنسی مردان

رابطه جنسی از نگاه مردان


خانه » سلامت جنسی » سلامت جنسی مردان » رابطه جنسی از نگاه مردان

رابطه جنسی از نگاه مردان ممکن است بسیار با دیدگاه زنان متفاوت باشد. هر چند شما با خواندن این مطلب نمی توانید احساس یک مرد را به طور کامل درک کنید، اما آشنایی با دیدگاه آنها می تواند سوءتفاهمات را از یک رابطه پاک کند. با وجودی که نگاه هر مرد نسبت به رابطه جنسی ممکن است متفاوت باشد، اما مسائل زیر تقریبا در بین همه آنها مشترک است.

مردان چقدر به رابطه جنسی فکر می کنند؟

همه ما با این کلیشه آشنا هستیم که مردان 24 ساعته و 7 روز در هفته به سکس فکر می کنند. آیا حقیقتی در این امر نهفته است؟

محققان در یکی از تحقیقات جدید به دنبال آن هستند که مردان و زنان در یک روز عادی چند بار به رابطه جنسی فکر می کنند.

آیا این باور که مردان هر 7 ثانیه یک بار به سکس فکر می کنند، درست است؟ نه این طور نیست.

در واقع در تحقیق منتشر شده در Journal of Sex Research، هر چند مردان بیشتر از زنان به رابطه جنسی فکر می کنند، اما نه به این اندازه!

نتایج نشان می دهند مردان به طور متوسط 19 بار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند که می تواند در اثر برخورد با صحنه های یک فیلم، تماشای یک عکس، حرف های روزمره یا تخیلات خودشان باشد.

این رقم در زنان به طور متوسط 10 بار در روز است. البته بین افراد تفاوت زیادی وجود داشت، برخی بیشتر و برخی کمتر به این مسئله فکر می کنند.

محققان به این نکته رسیدند که هر چه فرد با جنسیت خود و برقراری رابطه جنسی راحت تر باشد و احساس بهتری در مورد آن داشته باشد، بیشتر به آن فکر می کند.

یافته های جالبی است. این رقم در مورد همسر شما چقدر است؟ آیا او بیشتر از شما به رابطه جنسی فکر می کند؟

سکس از بدن شروع می شود:

در حالی که برای زنان تمایل به رابطه جنسی از مغز، حافظه یا احساسات عاطفی شروع می شود، رابطه جنسی از نگاه مردان با تمایل جسمی شروع می شود.

ترشح تستوسترون در مردان بسیار بالاست و این محرکی برای شروع رابطه جنسی است. برای مردان، مشاهده خروج همسرش از حمام با یک حوله کوتاه تحریک کننده است. مردان در مورد صحنه جنسی، عامل تحریک و نوع رابطه جنسی بسیار صریح هستند و دقیقا می دانند چه چیزی می خواهند.

برای مردان رابطه جنسی گرسنگی است:

بله، او دوست دارد همیشه سیر باشد. رابطه جنسی از نگاه مردان مانند تمایل برای شکلات است: هر رابط جنسی می تواند طعمی داشته باشد، نرم و کرمی، کره ای، شاید کمی تلخ یا شیرین بی نهایت.

ذهن او همیشه پر از فکر یافتن فرصتی برای تجربه شادی و شگفتی است. روز بدون دسر کامل نمی شود. با این حال، زمینه رابطه مانند دعوا با همسر می تواند اشتهای او را کور کند.

رابطه جنسی انرژی است:

برقراری رابطه جنسی باعث می شود که رابطه عاطفی مرد با هیجان همراه شود. انرژی هورمون ها به مرد نیروی لازم برای پیگیری اهداف، شغل و محافظت از همسرش را می دهد. زندگی روزمره او با فانتزی یک رابطه جنسی پر شور در پایان یک روز سخت به هیجان می رسد.

مردان حتی در اوج خستگی هم یک نیروی ذخیره برای برقراری رابطه جنسی دارند. در حالی که در زنان کوچک ترین ناملایمات و خستگی باعث از بین رفتن میل جنسی می شود.

رابطه جنسی هیجان است:

برقراری رابطه جنسی یکی از هیجان انگیزترین ماجراجویی های زندگی است. بدن او ماشین لذت دهی فوق العاده ای است. از آنجا که رسیدن به انزال برای مردان تقریبا ساده است، کشف کردن پوزیشن و ریتم های مختلف راهی جذاب برای بهبود لذت بردن است.

هر نوع غمزه، لبخند، حرکت اندام یا تصویر جنسی، چه فانتزی و چه واقعی، همانند تلنگری برای مغز مرد است. مغز با کوچک ترین اشاره او را آماده برقراری رابطه جنسی می کند.

رابطه جنسی راهی برای عشق ورزیدن است:

زمانی که همسرش نیز برای برقراری رابطه جنسی تحریک می شود یکی از لذت بخش ترین لحظات رابطه جنسی است. برای بسیاری از مردان عجیب است که آنها را در برقراری رابطه جنسی خودخواه می نامند. آنها در قلبشان خواهان یک رابطه دو طرفه با لذت مساوی هستند. مردان اغلب به روش هایی فکر می کنند که به همسرشان حس بهتری بدهند و همیشه به دنبال اطلاعاتی برای تحریک همسر خود هستند.

میل جنسی زیاد مردان و 10 راه حل برای آن

در بلاگ سیمیاروم مطالعه کنید: رابطه جنسی از نگاه زنان


رابطه جنسی عشق است:

پس از تمام شدن یک روز پر مشغله و چالش ها آن، رابطه جنسی برای مردان به معنی عشق، حمایت و آرامش است. با وجودی که این رفتار باعث می شود که او متهم شود که صرفا به دنبال خواسته خود است، اما بسیاری از مردان رابطه جنسی را برای کسب آرامش می خواهند. عشق ورزی به معنی ایجاد احساس تعلق عمیق، وفاداری و خوش بینی است.

بسیاری از زنان ارتباط عاطفی را ارجح بر ارتباط جسمی می دانند، اما رابطه جنسی از نگاه مردان برای داشتن حس امنیت ضروری است. در نهایت، رابطه جنسی برای مردان مانند یک هدیه است که راه دیگری به سمت عشق است.

راهی برای بیان احساسات است:

بسیاری از مردان رابطه جنسی را راهی برای خلاصی از تنش می دانند. شاید نگران چیزی در محل کار خود است، یا اتفاق ناراحت کننده ای بین او و همکارش رخ داده است.

ممکن است به خاطر رفتار خود با شما احساس پشیمانی و ناراحتی می کند. به بسیاری از مردان ابراز احساسات و حرف زدن آموزش داده نشده است. در نتیجه، مردان زیادی را می بینیم که نمی توانند احساس خود را ابراز کنند و به جای آن به رابطه جنسی رو می آورند.

برای زنان، این جنبه از رابطه جنسی از نگاه مردان قابل درک نیست. زنان تا زمانی که به لحاظ عاطفی احساس امنیت نداشته باشند، نمی توانند رابطه جنسی برقرار کنند. این در حالی است که مردان به سکس به شکل قرص آرام بخش نگاه می کنند که او را از تنش ها رها می کند.

اوج لذت جنسی در ۳ دقیقه حاصل می شود:

یک مرد می تواند در 3 تا 5 دقیقه به اوج لذت جنسی برسد، در حالی که این زمان در زنان بیش از ۱۰ دقیقه است. چنین تفاوتی مایه اختلافات زیادی بین زنان و مردان است و هر دو باید به دنبال یافتن راهی برای ایجاد مصالحه باشند.

موتور جنسی هر ۳ روز یکبار روشن می شود:

همانند سیکل قاعدگی خانم ها، سیکل بیولوژیک در آقایان نیز وجود دارد. آقایان یک انباشت تستسترون سه روزه دارند، بدین معنی که اکثر مردان مایلند هر سه روز یک بار رابطه جنسی برقرار کنند.

تخیل جنسی نقش ویژه ای در برانگیختگی دارد:

مردان بسیار بیشتر از زنان در مورد رابطه جنسی خیال پردازی می کنند. اکثریت مردهای بالغ زیر ۶۰ سال حداقل چند بار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند. اما فقط یک چهارم خانم ها به این میزان درمورد رابطه جنسی فکر می کنند. با بالاتر رفتن سن در خانم و آقایون، این خیال پردازی ها کمتر می شود، اما همچنان خیال پردازی های مردان در مورد رابطه جنسی بیشتر از خانم ها باقی می ماند.

صحبت کردن در طول رابطه جنسی ممنوع است:

مردان کمی وجود دارند که به حرف زدن در طول رابطه جنسی علاقه دارند. حرف زدن باعث می شود که تمرکز حواس او از دست برود. در طول رابطه جنسی مرد از نیمکره راست مغز خود با تمام توان آن استفاده می کند، در حالی که برای حرف زدن باید از نیمکره چپ استفاده کند که کار دشواری برای یک مرد است.

چه کارهایی میل جنسی را در مردان از بین می برد؟

  • بی حرکت و منفعل بودن زن
  • تلاش زن برای تقلید نامناسب از بازیگران فیلم های مستهجن
  • سپردن کل کنترل رابطه جنسی به مرد
  • یکنواخت بودن و عدم تمایل برای تغییر پوزیشن
  • دستور دادن از سوی زن برای نحوه عملکرد جنسی
  • عدم اعتماد به نفس در زن و دوست نداشتن بدنش
  • تمایل زن برای خاموش کردن تمام چراغ ها و پنهان کردن خود زیر پتو
  • وانمود کردن زن به لذت بردن
  • ترس زن از رابطه جنسی
  • تمیز نبودن بدن
  • انتقاد کردن از عملکرد جنسی و اندام جنسی مرد

در بلاگ سیمیاروم مطالعه کنید: میل جنسی زیاد مردان و ۱۰ راه حل برای آن


انتظارات و خواسته های مردان در رابطه جنسی چیست؟

  • گاهی زن شروع کننده رابطه باشد.
  • مردان نیز از معاشقه لذت می برند.
  • اگر زن از چیزی لذت می برد، آن را ابراز کند.
  • زن نیز در رابطه جنسی فعال باشد.
  • گاهی کنترل رابطه به دست زن باشد.
  • محرک های بصری شامل آیینه و چراغ در اتاق وجود داشته باشند.
  • زن آنقدر اعتماد به نفس داشته باشد که چیزی که می خواهد را در رابطه جنسی طلب کند.
  • گاهی همه چیز ناگهانی باشد.

توصیه ای از مشاوران سیمیاروم:

اطلاعات از تفاوت نگاه جنسی در مردان و زنان به درک بهتر زوج از خواسته ها و نیازهای دیگری کمک می کند.

داشتن رابطه جنسی با کیفیت نقش زیادی در رضایت از زندگی مشترک دارد.

آنچه در بالا گفته شد، کلیتی است که در یافته های تحقیقاتی به اثبات رسیده است. اما لزوما این طور نیست که در مورد تمام افراد صدق کند.

رابطه جنسی نیز مانند دیگر نیازهای بشر است و حرف زدن از آن مایه خجالت نیست. اسیر تابوهای غلط و افکار اشتباه در مورد رابطه جنسی نشوید.

با همسرتان به صراحت در مورد خواسته ها و نیازهای جنسیتان حرف بزنید و هر دو در رفع این نیازها تلاش کنید.

3.9/5 - (46 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

با سلام
بنظرم بعضی مردها به جای هر سه روز یکبار رابطه جنسی . روزی سه بار به رابطه فکر میکنند . احتمالا اشتباه چاپی بوده است

بهان

مردی که ترس زن از رابطه جنسی را درک و در حل آن به زن کمک نکند و فقط انتظار داشته باشد زن نترسد چرا که ترس او باعث از بین رفتن میل جنسی مرد میشود(!) اصلا در ارتباط زناشویی موفق نحواهد بود و رابطه ازدواجش به سردی میگراید.

سیمیاروم

بله بهان عزیز، پیش شرط یک رابطه ی درست و لذت بخش درک متقابل هردو طرف از یکدیگر است.

آخرین ویرایش 10 ماه قبل توسط msafari